Produk Qure Ultimate- Ubat Merawat

ANDA MENGALAMI MASALAH KESIHATAN LELAKI

MALU NAK BERTANYA TENTANG INI?

Jom Tengok Tanda-Tanda Masalah Kesihatan Lelaki

Ramai yang tidak tahu akan punca-punca yang terjadinya masalah dalaman lelaki. Ini boleh dikatakan ramai rakyat Malaysia/Singapura/Indonesia terutamanya lelaki yang tidak ambil tahu berkaitan dengan kesihatan mereka sendiri. Jom kita lihat tanda-tanda terjadinya masalah lelaki ini.
  1. Kurang tegang atau kurang keras berbanding yang dulu

  2. Ada masa boleh tegang, ada masa langsung tak boleh tegang

  3. Kehilangan upaya kekal untuk tegang

  4. Tidak dapat bertahan lama semasa hubungan badan dengan perempuan

  5. Kurang keinginan nafsu dengan perempuan

  6. Saiz yang kecil dan tidak memberi nikmat

  7. Pancut awal, atau nak tambah masa

  8. Badan rasa lesu, badan rasa malas, rasa nafsu semakin berkurang

Adakah anda mempunyai tanda-tanda seperti di atas? Kalau ada, jangan tunggu2 lama. Mengikut rekod yang kami ada, hampir kesemua kes lemah zakar, berlaku secara tiba-tiba. Iaitu mula-mula sudah ada tanda-tanda, tetapi dibiarkan tanpa dirawat.

Apabila ini berlaku, ada kemungkinan usaha untuk merawat akan menjadi lebih sukar walaupun peratus kejayaan pemulihan tetap tinggi pada kadar 90%.

ADAKAH ANDA ADA TANDA-TANDA DIATAS?

JANGAN DIBIARKAN DAN BERTINDAK SEGERA

ANTARA PUNCA DAN PENYEBAB MASALAH BAHAYA

Komplikasi dari pembedahan dahulu

Faktor gaya hidup tidak sihat sebelum ini

Kebiasaan onani sekarang atau dulu

Penyakit kencing manis, masalah jantung

Masalah kolestrol, tulang belakang

Kesan sampingan ubatan hospital

Stress, faktor psikologi dan emosi

Berkurang horman tanpa kira usia

Masalah sel-sel dan urat zakar

Mati nafsu sebab menahan diri

Apabila seorang lelaki menjadi seksual ataupun teruja (terangsang), otak menghantar isyarat ke zakar melalui saraf. Saraf meningkatkan aliran darah ke zakar, menyebabkan tisu berkembang dan mengeras. Oleh itu, apa-apa yang mengganggu sistem saraf atau peredaran darah boleh membawa kepada lemah tenaga batin.

APA YANG DIKATAKAN LEMAH TENAGA BATIN?

Ramai rakyat di dunia ini terutamanya negara Malaysia/Singapura dan Indonesia yang mengalami isu lemah tenaga batin atau dipanggil lemah zakar. Ini kerana berlakunya aktiviti aktiviti yang membuatkan lemah zakar sejak dari muda lagi. Ramai juga yang menghubungi kami dengan pelbagai isu berkaitan dengan lemah tenaga batin , erectile dysfunction dan banyak lagi termasuklah kurang nafsu dan cepat pancut. Berani kami katakan hampir 80% mereka yang bertanya tidak mengetahui perkara asas berkaitan dengan isu ini dan ada juga yang malu bertanya tentang isu ini dek keranan isu sensitif yang bukan dari bualan orang.


Jadi, kami kongsikan sedikit info supaya anda dapat mengetahui permasalahan ini dengan lebih baik.

Ada pun zakar tidak keras itu ialah terma longgar yang digunakan untuk keadaan di mana zakar lelaki tidak dapat mengeras seperti kebiasaan. Ia mungkin separuh keras, ada kala keras, ada kala tidak keras, dan ada kalanya memang tidak mempunyai upaya untuk mengeras. Untuk memudahkan cerita, zakar hilang keupayaan untuk mengeras. Iaitu tidak boleh mengeras walaupun sedikit. Selain itu juga mati pucuk boleh juga dikatakan zakar menegang tapi tidak boleh mengeluarkan air mani



Lemah zakar pula merujuk dimana zakar tidak cukup keras sepertia biasa atau ada masa dia akan keras dan ada masa dia kurang keras b


Satu lagi ialah berkaitan dengan berkurangnya nafsu dan kebiasaannya ialah kurangnya hormon berkaitan. Hormon ini sangat penting kerana ia berupaya untuk memastikan otak memberi arahan supaya darah dapat dipam ke zakar dengan cukup supaya ia boleh menegang dengan sebenar-benarnya.


Ambil maklum bahawa keadaan ini tidak berlaku hanya pada lelaki yang sudah berumur. Malahan, kami mendapat banyak pertanyaan dari lelaki yang berumur lingkungan 20an dan belum berkahwin. Senang kata, masalah ini tidak mengira umur. Maka jangan berfikir "aku muda lagi". Ia tidak mengira peringkat umur.

HARGA PROMOSI !!!
CEPAT SEBELUM BERAKHIR
Harga Sebenar RM150
PRODUK QURE B-GERS
Berfungsi untuk memulihkan sel-sel zakar dan juga urat zakar. Ia juga berfungsi untuk menambahkan saiz zakar. Produk ini adalah produk untuk memulihkan kesihatan lelaki dalaman.Qure B-Gers + Qure S-Sence untuk mempercepatkan lagi kesan dalaman dan luaran lelaki
Sesuai Untuk

Masalah zakar tidak menegang sepenuhnya

Zakar yang kecil dan tidak cukup target saiz

Harga Sebenar RM180
PRODUK QURE S-SENCE
Berfungsi untuk menaikkan hormon badan. Ia juga berfungsi untuk melancarkan perjalanan darah.Ubatan untuk rawatan luaran. Qure S-Sence + Qure B-Gers untuk mempercepatkan lagi kesan dalaman dan luaran lelaki
Sesuai Untuk

Menaikkan semula nafsu lelaki seperti orang muda

Mengurangkan rasa lesu badan semasa bekerja

Zakar yang tidak naik pada waktu pagi

Harga Sebenar RM130
PRODUK QURE D-LAY
Berfungsi untuk mengurangkan rasa ngilu dan berjuang lebih lama. Hanya sapukan di bahagian luar zakar atau untuk lebih lama sapukan di semua bahagian yang sensitif
Sesuai Untuk

Menambahkan masa berjuang lebih lama

Boleh digunakan berulang kali dalam satu sesi

HARGA PROMOSI !!!
CEPAT SEBELUM BERAKHIR
combo set baru
combo set 2

UNTUK TUJUAN PEMBELIAN, TEKAN IMEJ DI BAWAH

ATAU, HANTAR MESEJ KEPADA SAYA SECARA MANUAL, SMS/WHATSAPP "QURE" KE 016-5599659

ANDA ADA PERTANYAAN?

Anda boleh terus saja bertanya dengan saya dengan menghantar mesej sama ada melalui SMS atau Whatsapp ke nombor yang saya paparkan di sini 016-5599659. Anda juga boleh Klik di butang Whatsapp yang disediakan di bawah tanpa perlu save number.

Tiada apa yang anda perlu malukan kerana ramai juga yang mempunya isu seperti anda. Bak kata pepatah, malu bertanya sesat jalan. Tapi dalam bab lemah tenaga batin, bukan saja sesat jalan, tapi terus tak jumpa jalan.

Hubungi saya bila-bila masa di waktu yang sesuai. 24/7 jam.

CARA BAYARAN

Masukkan pembayaran ke dalam akaun MAYBANK, HASANAL HASFADHLI AL-ESRIL 158435130764 dan berikan nama, alamat penghantaran serta bukti pembayaran ke 016-5599659. Jualan secara online sahaja....

Jika tuan ada akaun di bank lain, tuan boleh transfer dari akaun tuan masuk terus ke akaun CIMB saya dengan menggunakan ATM atau Internet Banking dan gunakan kaedah Instant Transfer/IBFT.

JANGAN gunakan Interbank Giro/IBG kerana tidak realtime dan kemungkinan lambat masuk atau reversal boleh berlaku.

LEMAH TENAGA BATIN BERLAKU TIDAK MENGIRA UMUR

JANGAN RISAU, PRODUK QURE MEMBANTU ANDA YANG PENTING JANGAN DIBIARKAN DAN BERTINDAK DENGAN SEGERA

KENAPA DENGAN PRODUK QURE?

PRODUK QURE BEBAS DARIPADA BAHAN KIMIA DAN DADAH
DIPERBUAT DARIPADA BAHAN HERBA YANG TERPILIH

Hampir keseluruhan lelaki tidak mengetahui apakah cara yang lebih baik untuk merawat masalah yang mereka hadapi. Sudah tentu mereka akan mencari sesuatu yang cepat kesannya. Tetapi mereka tidak mengetahui bahawa yang kononnya cepat kesan itu mungkin merbahaya kepada mereka. Sebab, kebanyakan produk yang cepat kesan itu diperbuat dari bahan kimia, sama lah yang boleh didapati di Lorong Haji Taib yang dijual di waktu malam saja.


Pilihlah produk Qure kerana :


1. Boleh membantu untuk mengurangkan risiko yang lebih parah di masa hadapan.

2. Memulihkan nafsu yang berkurangan disebabkan faktor usia atau penyakit.

3. Boleh dikatakan tiada kesan sampingan seperti merah mata, sakit badan, rasa mual, sakit pinggang dan lain-lain.

4. Pemulihan jangka panjang, bukan kesan jangka pendek seperti produk lain.

Empat sebab di atas amat penting untuk kaum lelaki. Elakkan produk yang diambil hanya untuk mendapatkan ketegangan sementara.

BAGAIMANA? NAK PILIH SITUASI YANG MANA?

gaduh-sebab-mati-pucuk

Kenapa pilih situasi yang sebegini. Takkan nak biar suasana yang suram sebegini berterusan. Kesian la sikit kat pasangan kita tu. Sampai marah dia. Jangan dibiarkan, kalau betul sayang. Takut jauh larinya.

sihat-hubungan-tanpa-mati-pucuk

Kita tengok gambar ni pun dah rasa semacam je kan. Romantik dan tergambar kepuasan di kedua-dua insan ini. Follow jangan tak follow..

3
2
1

UNTUK TUJUAN PEMBELIAN, TEKAN IMEJ DI BAWAH

ATAU, HANTAR MESEJ KEPADA SAYA SECARA MANUAL, SMS/WHATSAPP "QURE" KE 016-5599659

ANDA ADA PERTANYAAN?

Anda boleh terus saja bertanya dengan saya dengan menghantar mesej sama ada melalui SMS atau Whatsapp ke nombor yang saya paparkan di sini 016-5599659. Anda juga boleh Klik di butang Whatsapp yang disediakan di bawah tanpa perlu save number.

Tiada apa yang anda perlu malukan kerana ramai juga yang mempunya isu seperti anda. Bak kata pepatah, malu bertanya sesat jalan. Tapi dalam bab lemah tenaga batin, bukan saja sesat jalan, tapi terus tak jumpa jalan.

Hubungi saya bila-bila masa di waktu yang sesuai. 24/7 jam.

CARA BAYARAN

Masukkan pembayaran ke dalam akaun MAYBANK, HASANAL HASFADHLI AL-ESRIL 158435130764 dan berikan nama, alamat penghantaran serta bukti pembayaran ke 016-5599659. Jualan secara online sahaja....

Jika tuan ada akaun di bank lain, tuan boleh transfer dari akaun tuan masuk terus ke akaun CIMB saya dengan menggunakan ATM atau Internet Banking dan gunakan kaedah Instant Transfer/IBFT.

JANGAN gunakan Interbank Giro/IBG kerana tidak realtime dan kemungkinan lambat masuk atau reversal boleh berlaku.

NO CALLS, TIADA PANGGILAN YANG AKAN DIANGKAT

Copyright qureultimateteam.com 2018